בינה מלאכותית
חיפוש
דף הבית » מאמרים » מרצים לבינה מלאכותית של אוניברסיטת תל אביב

מרצים לבינה מלאכותית של אוניברסיטת תל אביב

מרצים לבינה מלאכותית של אוניברסיטת תל אביב

מרצים לבינה מלאכותית של אוניברסיטת תל אביב

אוניברסיטת תל אביב היא אחת האוניברסיטאות המובילות בישראל וידועה במחקריה בתחום הבינה המלאכותית (AI). באוניברסיטה מספר מרצים המתמחים ב-AI ומומחים מובילים בתחומם. מאמר זה מספק סקירה של מרצים לבינה מלאכותית באוניברסיטת תל אביב, מחקריהם והישגיהם.

ד"ר שמעון אולמן

ד"ר שמעון אולמן הוא פרופסור למדעי המחשב באוניברסיטת תל אביב ומומחה מוביל בתחום הבינה המלאכותית. הוא מנהל המרכז הרב תחומי לחקר המוח של גונדה באוניברסיטה וחוקר בינה מלאכותית מאז תחילת שנות ה-90. המחקר שלו מתמקד בראייה ממוחשבת, למידת מכונה ובמדעי הקוגניציה. הוא פרסם מאמרים רבים בנושאים אלה וקיבל פרסים רבים על עבודתו.

ד"ר גל צ'צ'יק

ד"ר גל צ'צ'יק הוא פרופסור למדעי המחשב באוניברסיטת תל אביב ומומחה מוביל בתחום הבינה המלאכותית. הוא מנהל המרכז ללמידת מכונה וביולוגיה חישובית באוניברסיטה וחוקר בינה מלאכותית מאז תחילת שנות ה-2000. המחקר שלו מתמקד בלמידה עמוקה, למידת חיזוק ועיבוד שפה טבעית. הוא פרסם מאמרים רבים בנושאים אלה וקיבל פרסים רבים על עבודתו.

ד"ר אמנון שעשוע

ד"ר אמנון שעשוע הוא פרופסור למדעי המחשב באוניברסיטת תל אביב ומומחה מוביל בתחום הבינה המלאכותית. הוא המייסד השותף של Mobileye, חברה המפתחת מערכות סיוע לנהג, וחוקר בינה מלאכותית מאז תחילת שנות ה-2000. המחקר שלו מתמקד בראייה ממוחשבת, למידת מכונה ורובוטיקה. הוא פרסם מאמרים רבים בנושאים אלה וקיבל פרסים רבים על עבודתו. אוניברסיטת תל אביב היא ביתם של כמה מהמומחים המובילים בעולם בתחום הבינה המלאכותית. מרצי הבינה המלאכותית של האוניברסיטה נמצאים בחזית המחקר בתחום ותורמות תרומה משמעותית לקידום הבינה המלאכותית. המחקר שלהם עוזר לעצב את עתיד הבינה המלאכותית ומשפיע לטובה על העולם. למידע נוסף על מרצים לבינה מלאכותית באוניברסיטת תל אביב, אנא בקר בוויקיפדיה למידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן