בינה מלאכותית
חיפוש
דף הבית » מאמרים » תואר שני של בן גוריון בבינה מלאכותית

תואר שני של בן גוריון בבינה מלאכותית

תואר שני של בן גוריון בבינה מלאכותית

מהו התואר השני בבינה מלאכותית של אוניברסיטת בן גוריון?

אוניברסיטת בן גוריון (BGU) מציעה תואר שני של שנתיים בבינה מלאכותית (AI). התוכנית נועדה לספק לסטודנטים את המיומנויות והידע הדרושים לפיתוח ויישום אלגוריתמים ומערכות AI. התכנית מוצעת הן באנגלית והן בעברית ופתוחה לסטודנטים ישראלים ובינלאומיים כאחד.

מה כוללת התוכנית?

התכנית מורכבת משנתיים של לימוד, כאשר כל שנה מחולקת לשני סמסטרים. במהלך השנה הראשונה, התלמידים לוקחים קורסים בנושאי AI ליבה כמו למידת מכונה, עיבוד שפה טבעית, ראייה ממוחשבת ורובוטיקה. בשנה השנייה, התלמידים יכולים לבחור מתוך מגוון קורסי בחירה, כגון כריית נתונים, למידה עמוקה ויישומי בינה מלאכותית. בנוסף לקורסים, התלמידים נדרשים להשלים פרויקט מחקר בשנה השנייה שלהם. פרויקט זה מפוקח על ידי חבר סגל ונועד לתת לסטודנטים את ההזדמנות ליישם את הידע והכישורים שלהם לבעיה בעולם האמיתי.

מהן הזדמנויות הקריירה?

בוגרי התכנית מוכנים היטב למגוון רחב של קריירות בתחום הבינה המלאכותית. אלה כוללים תפקידים במחקר ופיתוח, הנדסת תוכנה, מדעי נתונים וייעוץ בינה מלאכותית. בוגרים עשויים גם להמשיך ללימודים נוספים בתחום, כגון דוקטורט בבינה מלאכותית.

השוואה מהירה

תכנית מֶשֶׁך שפה זכאות
תואר שני באוניברסיטת בן גוריון בבינה מלאכותית 2 שנים אנגלית עברית סטודנטים ישראלים ובינלאומיים

התואר השני של אוניברסיטת בן גוריון בבינה מלאכותית הוא בחירה מצוינת למי שמחפש לעסוק בקריירה בתחום. התוכנית מספקת לסטודנטים את המיומנויות והידע הדרושים לפיתוח ויישום אלגוריתמים ומערכות AI. בוגרי התכנית מוכנים היטב למגוון רחב של קריירות בתחום הבינה המלאכותית.

שאלות ותשובות

ש: מהו מבנה התוכנית?

ת: התכנית מורכבת משנתיים של לימוד, כאשר כל שנה מחולקת לשני סמסטרים. במהלך השנה הראשונה, התלמידים לוקחים קורסים בנושאי AI ליבה כמו למידת מכונה, עיבוד שפה טבעית, ראייה ממוחשבת ורובוטיקה. בשנה השנייה, התלמידים יכולים לבחור מתוך מגוון קורסי בחירה, כגון כריית נתונים, למידה עמוקה ויישומי בינה מלאכותית. בנוסף לקורסים, התלמידים נדרשים להשלים פרויקט מחקר בשנה השנייה שלהם.

ש: מהן אפשרויות הקריירה לבוגרים?

ת: בוגרי התוכנית מוכנים היטב למגוון רחב של קריירות בתחום הבינה המלאכותית. אלה כוללים תפקידים במחקר ופיתוח, הנדסת תוכנה, מדעי נתונים וייעוץ בינה מלאכותית. בוגרים עשויים גם להמשיך ללימודים נוספים בתחום, כגון דוקטורט בבינה מלאכותית.

סיכום

תואר שני של אוניברסיטת בן גוריון בבינה מלאכותית הוא בחירה מצוינת למי שמחפש קריירה בתחום. התוכנית מספקת לסטודנטים את המיומנויות והידע הדרושים לפיתוח ויישום אלגוריתמים ומערכות AI. בוגרי התכנית מוכנים היטב למגוון רחב של קריירות בתחום הבינה המלאכותית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן